Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vukadinovića obavezuje ime

Komentari (85) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 25 april 2012 23:33
Milan
A ja sam se baš pitao kako je moguće da ovo prođe bez Basare. I, evo, nije izdržao. mada očigledno nema šta da kaže. Mada mu nije loše ovo sa "Đorđem Petrovićem". Iz njegovih .... usta u božje uši.
Preporuke:
154
2
2 sreda, 25 april 2012 23:40
Bajinobastanin
Clan DSS-a, DHSS-a, ljubitelj Tadica sada u kampanji za Jovanovica. Ne moras uopste da mi se krstis da bi glasao za Vukadinovica. Verujem ti i za Zukorlica.
Preporuke:
218
2
3 sreda, 25 april 2012 23:46
fristajlo
Đorđe je u miraz NOPO-u, to jest kao uzdarje za prvo mesto na listi, doneo nekakav program za spas Srbije u kojem se, takođe, sadrži suma NSPMovske imbecilnosti.Tipičan Basarin pamfletić, dostojan Makartijevskih ili Kardeljevskih fokusiranja na po režim opasne. Žalostan primer vrlo inteligentnog i visprenog čoveka lišenog bilo kakve etike, usled potrebe da se bude originalan, makar i bez razloga.Čudan svat, do zla Boga; no, možda bi mu jedna dobra tužba pomogla da se sabere; izneti da se NSPM bavi "imbecilnostima", bez da se i obrazloži koje su to- manir je njegovih "investitora" iz Preokreta, naravno...
Preporuke:
177
1
4 sreda, 25 april 2012 23:54
Srbin agnostik
Ambasador zapravo puče što nije ambasador....
Preporuke:
143
1
5 sreda, 25 april 2012 23:58
očekivano
Sve u ovom tekstu je samo pakost, nesistina i kleveta, sem one jedne rečenice iz naslova, gde pominje (Kara)Đorđa Petrovića i da Đorđa obavezuje ime, te da on nije za "srednji ešalon". Ostalo je već vidjena i očekivana mizerija. Ali od prevrtača i preokretača Basarinog kova nije se ništa drugo moglo ni očekivati.
Preporuke:
118
1
6 četvrtak, 26 april 2012 00:02
mizerija
Kako je malo potrebno da vam se smuci i politika i politicari?Otkud ovoliko mrznje u jednom coveku?Kad pogledam ko se sve okuplja oko LDP u tom preokretu i pomislim da je moguce da uz Tadica i oni budu deo vlasti,bojim se za buducnost Srbije.
Narode srpski na velikom si ispitu,ako ga ne polozis i dozvolis da preokret udje u parlament i
ne zasluzujes nista bolje.Potvrdice se tako da svaki narod ima vlast kakvu zasluzuje.
Preporuke:
117
3
7 četvrtak, 26 april 2012 00:08
Cesidov Rik
Posleo ovog teksta cena brlje u Srbiji ide na gore.
Preporuke:
117
1
8 četvrtak, 26 april 2012 00:13
Lav
Niti si lep , ni pametan , ni bogat , ni obrazovan , star, pijanica, etablirani politički konvertit a ti o Đorđu e stvarno je Đorđe za tebe kralj Đorđ.
Nego kaži nam Basara kako rabota sa Čedom ima li investicija...fondići, hoće li biti para za lekove...,znaš koje ,zevzet vodica !
Preporuke:
120
2
9 četvrtak, 26 april 2012 00:25
Bas se cudim..
..Da se nisam uključio u napredni pokret Preokret, da sam ostao u predpreokretnoj pameti da na izbore uopšte ne izlazim...
Falim ti ga Boze, a vec sam se uzbrinuo na ciju stranu si se stavio. Nego , sad ti nema nazaj....valja zaraditi lebac.
Preporuke:
81
1
10 četvrtak, 26 april 2012 00:29
Janko
Nimalo originalno, g-dine Basara.
Preporuke:
71
1
11 četvrtak, 26 april 2012 00:47
Kursula
Režimski pisac drugosrbijanaca, s` bosanskim korenima. Naklonost drugosrbijanske elite i ulazak u režimske kombinacije dobio blaćenjem srpskog pisca Dobrice Ćosića, blaćenjem Srba, Srbije i srpske istorije. Glavna deviza mu je: sve što je srpsko nije mu sveto.
On je dobar primer da danas niko može postati neko samo ako se okomi svim silama protiv srpskog imena i tradicije.
Neki kažu da je, ipak, dobar pisac? A, ja se pitam, kako neko može biti dobar pisac sa tolikom zluradošću i mržnjom prema najbližem okruženju? Zato, meni ne pada na pamet da pročitam i neku njegovu literarnu konstrukciju. Neka je čitaju preokreteni.
Preporuke:
98
2
12 četvrtak, 26 april 2012 00:58
Peter RV
I ovaj covjek je bio ambasador. Ciji? Brozov?
Preporuke:
96
1
13 četvrtak, 26 april 2012 00:59
Ružičasti panter
Pročitao sam Rapaića, Dmitrovića, Basaru i posle toga sam se i ja preokrenuo. Glasaću za NOPO mada sam hteo za radikale.
Preporuke:
92
3
14 četvrtak, 26 april 2012 01:01
Simić Manojlo
ali je prevideo da je, sada već ubedljivoj većini građana Srbije, došlo u glavu i da ljudi prosto hoće da jedu, piju, plate struju, telefon, da kupe lekove, a posle će već videti.__________________________________________________Ono što je došlo u glavu, tamo će i daostane i kada Srbija uđe u EU( ako se i to nekomgreškom dogodi ), a ogromna većina ljudi neće ni dalje moći da jede, pije, plati dažbine, pa makarkoliko posle gledala.Ta iluzija pogrešnog cilja, ostvariće se jedino tankom sloju europskih poslušnika, koji su na leđaSrbije i srpskog Naroda natovarili egidu i stigmugenocidaša, divljaka i krivaca za sve, od postankaljudske vrste,do poslednjih ratova, kojoj je naraspolaganje svoju maštu stavio grešni Basara.Žalosno je da jednom tako talentovanom Narodu, kaošto su Srbi, na leđa zajašila kvazi-elita u svimsegmentima Društva, naročito u književnosti, filmu,pozorištu, i uopšte umetnosti. Oni su "umetnici"jedino po tome što se dobro "umeću".
Preporuke:
72
0
15 četvrtak, 26 april 2012 01:29
volela bih da znam
Da li se neki ljudi radjaju sa predispozicijom da
postanu mrzitelji?Dali je to uslovni refleks sa kojim se radjaju ili steceni koji dobiju kao posledicu nezadovoljstva samim sobom i postignutim rezultatima u svom poslu i zivotu.Jedno je ipak sigurno da takvi ljudi nikad nisu srecni ni zadovoljni,jer ih mrznja nagriza kao rdja gvozdje.Cime li je Srbija zasluzila ovoliki broj
pacenika koji mrze i zele da uniste sve sto ima veze sa srpstvom.Zasto ni u nasem okruzenju nema nijedne zemlje sa ovolikim brojem nevladinih organizacija koje su ustvari rasadnici mrzitelja,
a nema ih ni u svetu.Kod nas se namnozilo tih
bednika koji su prodali veru za veceru i kojima nista,sto gazde od njih zatraze nije mrsko da ucine svom narodu i svojoj zemlji na stetu.
Preporuke:
67
0
16 četvrtak, 26 april 2012 02:33
sandra
E,ako je i od Basare mnogo je!Jos iz"Utiska nedelje" se dalo primetiti da Basara pati od kompleksa nize vrednosti pred G-dinom Vukadinovicem.Njegovi odgovori su bili tako koncizni i smuseni iako se njegova prijateljica
Beckovic svim silama upinjala da mu pomogne.Recnik mu je bio prost,ulicni reklo bi se,i meni nimalo nije cudno sto je sebe pronasao u Preokretu.Tamosnje drustvo mu apsolutno odgovara
kao iz poslovice:"Nasla vreca zakrpu".Drustvo kakvo se samo pozeleti(NE DAO BOG)moze:Ceda J.
Zarko K.,Jova K,Latinka P.Vuk.D,Natasa M,Miljenko Dereta itd .
Preporuke:
77
0
17 četvrtak, 26 april 2012 04:37
Djoka
Kad neko koristi prostacki recnik za mene je to prostak
Preporuke:
76
2
18 četvrtak, 26 april 2012 07:02
vojvoda
Gospodine Vukadinovicu,samo opusteno!Ovakvih likova je prepuna Srbija.
Preporuke:
65
1
19 četvrtak, 26 april 2012 07:43
Ždero Ispičutura
Nije mi, brate, jasna jedna stvar: odakle Basari ideja, odakle mu i najblaža pomisao da mu neko može verovati kako je to što radi motivisano širim interesom, a ne isključivo njegovom potrebom za sinekurskim hlebom?
Preporuke:
62
0
20 četvrtak, 26 april 2012 07:45
5 Oktobar
5 Oktobar ce biti zapamcen kao datum kada su najgori od najgorih, poluinteligentni, poluobrazovani, bezkicmenjaci, zli i srbomrsci, naskocili na ledja srpskog naroda uz pomoc i blagoslov zapadnih sila.
Oslobodimo Srbiju ako nismo suicidni.
ZIVELA SLOBODNA SRBIJA1
Preporuke:
77
3
21 četvrtak, 26 april 2012 07:58
Konobar
Mogao je Basara da postavi sam sebi pitanje šta će u partiji sa čovekom koji je posećivao u Šilerovoj i CZ narko bosove Spasojevića i Lukovića. To su inače lica optužena kao organizatori ubistva Zorana Đinđića. Jednoga dana će se otkriti i zašto je Šilerova srušena do temelja i kakve je mračne tajne krila ta kuća.
Preporuke:
74
0
22 četvrtak, 26 april 2012 08:05
Tvrdoglava
Zar jedan pisac ima tako oskudan i nedolican vokabular?Podseca me na n a ono koji je vredjao Sirana de Berzeraka, ali mu Sirano bese odgovorio u velicanstvenom stilu. Sto se tice stavova g. Basare,dovoljno je poznato....
Preporuke:
47
0
23 četvrtak, 26 april 2012 08:36
Sara
Basara,na današnji dan je rođen Meša Selimović, uzmite malo, pročitajte..., a možete malo i Andrića, znate ono: "dođe tako vreme kada budale.."
Preporuke:
84
0
24 četvrtak, 26 april 2012 08:36
Živodarka
neotesano, isprazno, argumenti 0, primitivizam 5-
Preporuke:
60
1
25 četvrtak, 26 april 2012 09:25
Lav @ Sara
Poštovana, da Andrić je bio genijalan kao i Meša,trebao je Basara čitati i nešto bi mudro saznao, njegov sarkazam aludirajući na g-dina Đorđa je čista palanačka zavist, a Meša kakav je bio, nekada raspoložen , rekao bi na Basarine malograđanske aluzije " Boj se ovna, boj se g...." i promenio temu! Lep pozdrav.
Preporuke:
58
0
26 četvrtak, 26 april 2012 10:09
a sad u krčmu ...
Eh, u Srbiji se i na ovaj način može zaraditi koji talir i mesto u novinama ...
Preporuke:
48
0
27 četvrtak, 26 april 2012 10:42
Mila Niš
Čudi me da ovaj nije kandidat za predsednika. Ima diplomatski staž. Opkladila bih se da ne zna u kojoj je državi ambasadorovao ili stolovao. Veličanstven je. Ceo preokret je takav. Spasdi nas Bože. Amin
Preporuke:
54
0
28 četvrtak, 26 april 2012 11:41
Vasilije Kleftakis
„...nekakav program za spas Srbije u kojem se, takođe, sadrži suma NSPMovske imbecilnosti...“ Lele i kukuuuu! Znači – i ja sam imbecil: taj program ni ja ne bih bolje umeo da napišem (a tek ona tačka o ćirilici! Jest` da je skoro "last, but not the least").Dakle - imbecil... Ipak – kada mi to kaže neko ko i sam priznaje : „Da se ..uključio u napredni pokret Preokret, ...“, tj. da je totalno preokreten, to mi dođe kao da je moja imbecilnost neka vrsta odlikovanja. Šta ću, moraću da živim s tim teretom. Čekam da se u kritiku uključe još i naprdnjaci – i mojoj sreći nigde kraja!
Preporuke:
54
0
29 četvrtak, 26 april 2012 11:42
vizionar
Bedno i vulgarno - ali nije ni cudno, od koga je!!!
Preporuke:
53
1
30 četvrtak, 26 april 2012 11:52
Brkovic
I šta reče ovaj?
Preporuke:
33
1
31 četvrtak, 26 april 2012 11:54
Žiko
Basara zna da piše...i priča takodje, samo mu je stil primitivan, bar kada piše i priča o politici, patriotizmu....Žalosno je da je bio u toliko stranaka i da za svaku ima nešto ružno da kaže. Preokret je prava stranka za njega. Jesam da svi Srbi koji su zločinci budu osudjeni....ali naravno i svi drugi. Ekipa Preokreta je samo za osudu Srba i što je još gore jedino oni ne valjaju, jedino su oni zločinci. E pa nisu....
Preporuke:
23
1
32 četvrtak, 26 april 2012 12:10
thinking maize
REEETKO "kulturan" "tekst" "g-dina" Basare! Do samog zaključka zapazio sam SAMO sledeću "sentencu": "kao uzdarje za prvo mesto na listi, doneo nekakav program za spas Srbije u kojem se, takođe, sadrži suma NSPMovske imbecilnosti", za koju se može reći da prelazi granice polemike! Sam sam se "gombao" po NSPM sa izvesnim "sajber marksistom" i verujte, koristili smo MNOOOGO otrovnije izraze od ovoga! I taman kad sam pomislio da će PRVO "PERO" "drugosrbijanstva" da ovaj put bude, paaa, bar SAMO cinično, a ono putem: "Vukadinović se po svemu sudeći pouzdao u srpsko kolektivno nesvesno, sklono autoritarnosti, represiji, čvrstoj ruci i golom dupetu, ali je prevideo da je, sada već ubedljivoj većini građana Srbije, došlo iz dupeta u glavu i da ljudi prosto hoće da jedu, piju, plate struju, telefon, da kupe lekove, a posle će već videti... Cirkus, braćo Srbi. Kolo sreće se okreće. Ko nabije taj dobije. Kod Marike na karike. I pročaja" Basara se VRAĆA na svoj PRAVI "nivo"! "Nivo" KOČIJAŠA!
Preporuke:
53
0
33 četvrtak, 26 april 2012 12:12
pedjauae
"NSPMovske imbecilnosti"

Posto dolazi od koga dolazi (ajd' da ga ne opisujem, jer onda nece moderator da mi objavi komentar) ova izjava je jako veliki kompliment NSPM.

Ceo clanak je tipicno basaranje, mizerno i pakosno.
Preporuke:
44
0
34 četvrtak, 26 april 2012 12:17
seljak bezemljaš
Od nacionalnog i pravoslavnog do liberalnog stava.Gospodin Basara je baš menjao strane i stavove.Ima o tome u književnosti.
Evo jedan citat iz DRAGI MOJ "PETROVIĆU" Milovana Danojlića.
"Moral preživljavanja po svaku cenu najbonje je izrazio pesnik u pesmici koja ide otprilike ovako:ko se prometne kroz uvo i kroz dupe,ko sebi izađe na nos i na uši,ko promeni sedam koža a ni za jednom ne zažali,ko na kraju protiv svih, poslednju igru odigra, njegova je pobeda!
Pesnik ne kaže na šta će ličiti taj čovek koji se sebe odrekao deset puta, a druge izdao dvadeset puta.
Važno je da se takvoj cvećki ne zatre seme"
Preporuke:
40
0
35 četvrtak, 26 april 2012 12:17
apis
Moram da priznam da se Basara, nedeklarisani agnostik,zaista preokrenuo. Na perfidan način , kida nerve Đorđu, a ne koristi se uličarskim rečnikom. Vaistinu, preokret Svetislave! Glede i mač/tužba koji visi nad Basarinom glavom, zasada samo visi. :-) Da je vernik , a ne agnostik, Basara bi ostao pri svom traženju oproštaja od Đorđa u emisiji "Utisak nedelje",prebacujući odgovornost na Đorđa. Ovako se vratio na svoju bljuvotinu, ne izdajući druga ni jednoga, počevši od Vasića pa do novog glavnokomandujućeg Jovanovića, zvanog Čeda i još nešto što ne smem da napišem, plašeći se moderatora NSPM-a. :-) Čupajući Đorđu džigerice, lukavo se koristeći spinovanom retorikom, Basara se ne nada da se "Vlasi , :-) , neće dosetiti." Bilo bi zaista necelishodno da Vukadinović, na ovako visoko nabačenu Basarinu loptu u šesnaesterac , ne skoči i ne zakuca loptu u raklje. Ajde , Đorđe, reci...
Preporuke:
21
1
36 četvrtak, 26 april 2012 12:37
seljak bezemljaš
&ŽIKO
Od književnosti se teško živi.Gospodin Svetislav Basara se opredelio da živi od šegačenja sa svim i svačim.Na stranu što podsmešljivci nikada nisu u pravu.I ako to čudno zvuči cena takvog opredelenja je previsoka.
Preporuke:
27
0
37 četvrtak, 26 april 2012 12:41
Mile
Gospodine Vukadinović,
Ovo sa NOPO i Vašom kandidaturom je toliko genijalno i maestralno izvedeno da ja nemam reči!
Vremenski tempirano u momentu kada se gložu i pakuju kofere, doveli ste ih pred svršen čin!
Moramo izgurati da Vi uđete u parlament jer će to značiti pobedu nas normalnih, nekorumpiranih rodoljubivih snaga! Dokazati da njihov sistem ima rupa, a jednom kada se lopta probuši ona se na kraju i ispumpa do kraj!Zavisi KOLIKO JE SNAŽNO PRITISNEMO !!!

I što je još najbitnije DOKAZALI STE DA INTELEKT NE MOŽE DA SE KUPI !!!

Ono što ja vidim na NSPM a što oni nemaju jeste odlučnost da se istraje! Da se istraje po scaku cenu, svesnost da branimo "poslednji kamen zemlje Srbije" .

PS. Komentarisati Basarine izjave je samo po sebi neumesno.Mene raduje što je on bio ambasador, primadona sajma knjiga i "najbolja najčitanija" knjiga jer mi to govori a ipak većina intelektualaca još uvek nije na prodaju kada se Basarom služe. Hajdina bih već komentarisao ali drugi put
Preporuke:
29
0
38 četvrtak, 26 april 2012 12:48
Uglješa
Baš divna družina ovaj Preokret još im samo Naser Orić nedostaje.
Preporuke:
37
0
39 četvrtak, 26 april 2012 12:50
MILAN
Koliko sam shvatio tekst iz "novina Danas" i pristigle komentare ovaj se autor "prodaje" za književnika.
Preporuke:
30
0
40 četvrtak, 26 april 2012 13:01
Rade Jovićević
Nekog obavezuje ime, a nekog Čeda i Vuk! Ili puna čašica, dok se ne preokrene i przna ostane!
Preporuke:
29
0
41 četvrtak, 26 april 2012 13:17
Svinjac
... "u srpskom političkom svinjcu nametljivost ima najveću prođu". Da li je autor mogao tačnije ukazati na samoga sebe, partijske drugove, i posebno najistaknutijeg aktera, trenutno u ostavci, opisanog poprišta i dominantnog obrasca igre?
Preporuke:
36
0
42 četvrtak, 26 april 2012 13:54
thinking maize@ mala razmišljanja na temu "bačene koske"
Pošto smo (uključujući i mene!) APSOLVIRALI Basarino NEPOČINSTVO, valjalo bi, iako je "tema" TAKOOO "INSPIRATIVNA", da pošto smo "zasvirali", da je i "ZADENEMO za pojas", pošto mi ovaj "tekst" TAKO LIČI na "BAČENU KOSKU"! Uostalom, POJAVA TIPIČNA za "drugosrbijance"! Prema tome, SAČUVAJMO HLADNU GLAVU i mislimo na Đurđevdan! Jer, Đurđevdan je naš PRAVI cilj, ka kome treba gledati, a na ove TROLOVE samo pogledivati! Svako dobro!
Preporuke:
28
0
43 četvrtak, 26 april 2012 13:55
Slavomir Srpski
Neki zlobnici čak šire glasine da sam se uplašio dugogodišnje robije koja mi preti po Vukadinovoj tužbi, ali to su sitne duše koje ne znaju da ja, poput Tita, Ćosića i Koštunice, priznajem samo sud moje partije.

Opa bato, veliki je Basara kada ima ovako veliko misljenije o sebi samom, pa dokazuje time da je sam sebi dovoljan. Sta ce mu onda Vukadinovic kada je on tako veliki novelista i spisatelj Srbije od velikih do malih crevaca? Da li mu i Cedo vozd njegove partije prilici tim velikanima, kamen-medjasima, koje napomenu? Hoce li mu Cedo ista zameriti? Slabo se kod Srbadije zivi po spisaniju, bolje onda sablju vuci po blatistu.
Preporuke:
26
0
44 četvrtak, 26 april 2012 14:00
Miroslav Anđelković
Brukao nam je srbsko ime kod pravoslavne braće na Kipru!
Pokojni Batić je, povodom potrage za ''Miloševićevim milijardama'' na Kipru, veoma slikovito opisao svakodnevni delirijum ovog pijanca na radnom mestu ambasadora Srbije izazvan konzumacijom enormnih količina viskija (mukte naravno) o trošku države Srbije.
Želim samo da podsetim čitalaštvo NSPM-a da je ova sramota bila kadar DSS-a i njenog neobaveštenog lidera poznatijeg u novije vreme po nadimku RAZLIČAK!
Da se ne zaboravi!!!
Preporuke:
32
3
45 četvrtak, 26 april 2012 14:08
brm
"Od nacionalnog i pravoslavnog do liberalnog stava."
u čemu je razlika?
nacionalno i liberalno su sinonimi, a uzor je pomesno ustrojtvo Crkve (svih vernika teritorije bez obzira na poreklo, jezik i sl.) karakteristično za pravoslavne crkve..
Preporuke:
5
16
46 četvrtak, 26 april 2012 14:31
Milorad Milanovic
Ogavan clanak.
Preporuke:
19
0
47 četvrtak, 26 april 2012 14:32
A L Mollari
Nisam imao vremena da čitam ostale komentare, a ovo je treći put da čitam nekakvo pisano slovo od istetoviranog eks-ambasadora (prva dva puta supruga je morala da mi drži čelo dok sam izlivao sadržaj svoga želuca u beogradsku kanalizaciju, dok je polusvarena hrana ličila na fizičku manifestaciju onoga što sam upravo imao sozercanje da pročitam).
Ono što sam ovoga puta video dok sam čitao ovog vrlog gospodina me je ekstremno iznenadilo: njemu se dopao Vukadinovićev potez! Samo što je čovek dovoljno nemušt da se iskaže valjano, a da pritom ne izneveri svoju zadrtost, udaljenu samo za nijansu od doslednosti. Ali što reče moja baba Višnja, na jedno oko konj ćorav.
Preporuke:
16
0
48 četvrtak, 26 april 2012 14:35
...
Ovakvo "segacenje"-za mene je to vredjanje zdrave pameti(nije nam svima alkohol isprao vijuge) je
nedostojno jednog nagradjivanog knjizevnika i
bivseg ambasadora Srbije.Njegovo opredeljenje za preokret je stvar navike,nije sklon zadrzavanju u istoj stranci duze vreme,menja covek stranke ko kosulje.I ovu ce posle nekog vremena popljuvati.
To mu je preslo u naviku ali vokabular kojim se sluzi je prost,ulicni nedostojan jednog intelektualca.Na osnovu ovih napada na G-dina Vukadinovica dobija se utisak da se Basara oseca
inferiorno u odnosu na profesora i otuda ovakav izbor reci.G-din Vukadinovic je dostojanstven
dosledan,castan,postovan i uvazavan ne samo od elite vec i sire medju obicnim svetom tako da mu Basara ne moze nauditi.Zelim poslanicku srecu,kao i onu zivotnu G-dinu Vukadinovicu.Oplemenite malo
i vratite dostojanstvo nasem parlamentu jer je poceo da lici na bircuz.Nadam se da ce i Dveri preci cenzus i sa DSS i Vama poceti da lici na pravi parlament.
Preporuke:
17
0
49 četvrtak, 26 april 2012 15:09
Vera Nastasovic
Ovo je još jedan dokaz da su se gospoda iz DS i LDP toliko uplašila da su potpuno izgubili kompas. Na našu sreću, to će trajati još samo malo.... Jedva čekam 6. maj da odu u istoriju....
Preporuke:
15
0
50 četvrtak, 26 april 2012 15:30
siniša
Poriv da se nešto napiše nije uvek praćen i sadržajem.

Predlažem Basari kad sledeći put bude morao da nešto napiše da lepo kaže: " Imam da kažem da nemam šta da kažem".
Preporuke:
20
0
51 četvrtak, 26 april 2012 15:50
Božo Bjelak
Hiljadu puta sam se zarekao da neću pisati o ovom lumpknjiževniku, nakon mog teksta u NSPM. Međutim, iole normalan čovjek ne može a da ne reaguje. Pronađite telegrame u MSP-u i neke izvještaje, njega su dnevno skidali sa kapije Ambasade na Kipru. Dobro neko primijeti, njegova pljuvačina, posebno po Koštunici, upravo je nastal što ga ponovo nije poslali za ambasadopra, da džabe krka i da se kupa u viskiju,henesiju krvoazijeu i dr. skupm pićima. Prije nego što mu je potpisao akreditivna pisma, molili smo Koštunicu da to ne radi, ne samo za njega, već i za Diklića, Spasojevićku, St. Protića, Raškovićku, Pešićku, Vereša, Pribićevića, Batakovića, Viskovića i mnoge druge, a posebno za one ambasadore iz antisrpskog list Danas, Cvjetičanina U Hrvatskoj,a onom drugom se ne sjećam imena što je ambasador u Sarajevu. Ko bi drugi objavio ovaj primitivni tekst, osim Danasa. Zamislite, Vasić mu je autoritet.Ne bavim ničijom kandidaturom, osim Zukorlićevom.
Preporuke:
21
0
52 četvrtak, 26 april 2012 16:00
Miloš Kikić
@ Božo Bjelak: Nije mu Vasić autoritet nego se osvrće na Vasićevu kolumnu "Đokina ideologija" objavljenu u "Danasu".
Ja lično, kao što se čudim Basarinim bezuslovnim obožavaocima među čitaocima komentatorima u "Danasu", čudim se istim takvim obožavcaocima Vukadinoviće ovde.
Preporuke:
9
22
53 četvrtak, 26 april 2012 16:27
baca
volem ovce / a jos vise novce / i grantove / da teram 'intove / naseg vrlog Basa / zarko ljubi 2.'srbijanska' klasa ?!
Preporuke:
12
0
54 četvrtak, 26 april 2012 16:30
Ludi Vanko Anđelkoviću
Složio bih se s gospodinom Anđelkovićem.
Preporuke:
7
0
55 četvrtak, 26 april 2012 17:05
Betelgeuse
za Miloša Kikića

A ja se cudim otkud ti ovde? I jos se vise cudim kako sam uspeo da procitam par tvojih pozitivnih komentara (cak i od mene nekoliko preporuka, ali popravicu se) povodom drugih tema. I onda, cudjenje prestade, ti se vrati korenima.

P.S. Sto se komentara tice - pa pisu ih istomisljenici i srpski patrioti, osim sto na ovaj sajt, nazalost, zalutaju provokatori tipa alkara, i evo sad tebe.
Preporuke:
17
1
56 četvrtak, 26 april 2012 17:23
seljak bezemljaš mladi protiv starih da ostanu"stari"
Šta se ovo dešava.Kao nekad.Pre Titove smrti.Neki likovi na TV slave partijskog šefa.Ne mogu da verujem.Šta se desilo sa stidom. Kao da gledam film Zgodna žena gde glavni junak traži da se"Ulizuju više".Bežim u grad.
Centar zauzele partije.Prodaju.Velikoj deci lagarije.Maloj deci šarene laže.
Prolazi grupa rekao bih maloletnika.Nose majice sa na leđima i grudima ispisanim parolama partije onog što ga hvale.Lepi,bezazleni,nasmejani.Ubedili ih da nose istinu.
Deco draga deco.To samo"stari,potrošeni,i istrošeni" traže da jašu još jedan krug.Deca kao ptice.Pa se setim stihova iz dve pesme Brane Crnčevića

Ptico,luda,ptico nad poljem,nad makom,
ubiće te zloban poješće te lakom.


Nema tajne,piše vam na licu,
ljudožderi,pojeli ste pticu.
Preporuke:
15
0
57 četvrtak, 26 april 2012 18:24
Simić Manojlo
E ako mu sledeća Vlast (a on se nada da će to biti
Čedina, preobraćena) ne dodeli neku sinakurčinu,
džaba je uveseljavao poštovani publikum.
Samo neko kome je površnost glavna osobina, može
da vuče paralele između između opakog i prekog,
i mirnog i kultivisanog Đorđa.Kao stihoklepcima,
rima.
Ako se Olja usudi da ih ponovo pozove na TV duel,
su čim će pred Đorđa ?
Preporuke:
15
0
58 četvrtak, 26 april 2012 19:23
Bez šale
Nezavisno od svega što ste ikada rekli, o bilo čemu, na bilo koji način, gospodine Basara, ako Boga znate, ne kunite se Krstom Hristovim, pogotovo ne u šali! Iskreno, od srca vam kažem, to je za vaše dobro! Vidite, na jednom novogodišnjem plakatu "Preokreta" preokrenut je, između ostalog, i hram Svetog Save, a sa zajedno sa hramom i Krst na hramu, pa otuda eto i satanskog preokretanja, navodno, šale radi. Ko plakat pogleda pažljivije, videće to bez ikakvog dvoumljenja. Čak i "veseli preokretač" Sneško Belić, drži bombu u ruci i merka hram Svetog Save, čeka pogodnu priliku. Sve bi to bila fantastična mašta jednog komentatora da to nije samo sivolični opis onoga što "čedni preokretač" već odavno čini u stvarnosti, pogotovo kroz njegov mrziteljski odnos prema Pravoslavnoj Crkvi Hristovoj. Kad preokrenete Krst na hramu Svetog Save, u svojoj duši, onda mu zaklinjanje Krstom dođe kao nešto što se po sebi podrazumeva. Ali, ipak, čuvajte se gospodine Basara!
Preporuke:
9
0
59 četvrtak, 26 april 2012 19:23
Miloš Kikić
@ Betelgeuse: " Jer ako ljubite one koji vas ljube, kakovu platu imate? Ne čine li to i carinici? I ako Boga nazivate samo svojoj braći, šta odviše činite? Ne čine tako i i neznabošci?"
( Jevanđelje po Mateju,gl.6., 46. i 47.)
Preporuke:
4
2
60 četvrtak, 26 april 2012 19:48
Zoran
Ne znam sta konkretno u Programu za spas Srbije g. Basari zvuci imbecilno. U njemu ne postoji obaveza alkoholicara da se lece od alkoholizma niti obaveza narkomana da se lece od zavisnosti od kokaina tako da ni on ni njegovi saborci iz Preokreta nece licno biti pogodjeni eventualnim uspehom g. Vukadinovica na izborima i njegovim potonjim ulaskom u Parlament.
Preporuke:
24
0
61 četvrtak, 26 april 2012 20:28
Deda jedan
Jadna li si Srbijo kada te ovoko "visoko umni"predstavljaju po belome svetu.
Preporuke:
11
0
62 četvrtak, 26 april 2012 21:16
razočarani član DS
Gospodin Basara je dosadan.A,nema ni pare,kad vidim ekipu iz Preokreta,i DS javno obećavam da ću da glasam za Gospodina Vojislava Koštunicu,a sin za Dveri.
Preporuke:
15
1
63 četvrtak, 26 april 2012 22:19
Tomislav Milanović
Gospodine Basara,
E, taj Preokret, to Vam je baš napredan pokret. Ha, ha, ha... Mislim, smešno do bola. O čemu Vi pričate, gospodine Basara? U Srbiji i vrapci znaju ono što Vi, ili stvarno neznate, ili, znate a ne želite o tome da pričate. Kao prvo, nijedna stranka u Srbiji ne štiti srpske interese, već interese svetskih centara moći, odnosno njihovih interesnih grupa, preko svojih eksponenata koji vode te političke stranke u Srbiji. Da se razumemo, tu nema ni trunke poštenja. Šta je cilj? Da se preko stranih banaka u Srbiji, koje su, uzgred rečeno, ušle sa minornim kapitalom, a zahvaljujući bezkrupuloznom zelenašenju ostvarile profit kakav u procentima nije viđen u svetu, uništi sve postojeće, od privrede do građanskog sektora, pa da se posle toga sve otkupi po bagatelnim cenama i na taj način trajno uspostavi robovlasnički poredak. Vi, gospodine Basara, ako imate savesti, o tome treba da pišete, a ne da se bavite kojekakvim budalaštinama.
Preporuke:
11
0
64 četvrtak, 26 april 2012 22:58
Beli Orao
""Kursula. Tako su zvali moga tatka kad je bio manečak.
Basara je planina kod Pirota, a ovaj lik bi to hteo da bude. Tako mi je rekla jedna gospođa i dama, koja se tako preziva... "On voli tako da se preziva"-reče ona.
Preporuke:
5
0
65 četvrtak, 26 april 2012 23:02
Beli Orao
Pardon.
U Pirotu ne postoji prezime Basara, a i Svetisav nije često ime. Ima Svetomir sa naglaskom na "o".
Preporuke:
3
0
66 petak, 27 april 2012 00:18
saša r.
Šta reći, a ne zaplakati? Jel' ovo vokabular jednog pisca? Ne mogu čak da ga nazovem ni kafanskim čovekom, jer među ljubiteljima čašice ima i te kako kulturnih, maštovitih i nadahnutih ljudi. Ovaj čovek jednostavno ne želi da vidi koliko sam sebe srozava. Gledao sam onu Oljinu emisiju kada je ona insistirala da se izmire. Basara se izvinio, a zatim nastavio po starom. To je kao kad vas u fudbalu neki bek počisti sa terena na atletsku stazu, pa se onda silno izvinjava, da bi posle par minuta to ponovio još "maestralnije", pa se još ljubaznije izvinio, i tako u nedogled. Tužno.
Što se g-dina Vukadinovića tiče, svaka čast, na svakom koraku dokazuje da je Veliki čovek i želim mu mnogo uspeha u daljem radu.
Preporuke:
9
0
67 petak, 27 april 2012 00:51
Marko Radovanović
Pa ako se g. Basari glasa za NOPO - neka glasa.
Preporuke:
10
0
68 petak, 27 april 2012 08:22
Pavle Korčagin
@Tinkering maize

Srbija iza paravana

To da ste se "gombali" sa izvesnim sajber marksistom kako mene nazivate već dovoljno govori o vama. Podastirao sam argumente na koje ste odgovarali u vama svojstvenom maniru, izvrtanjem i ronjenjem u nepojamne dubine ispraznosti začinjene arhajskim upadicama. A već i vaše osvrtanje na ovog Žiku Obretkovića srbijanske javne scene deluje pijano zbunjujuće. I Vi i on kao i vaši "koncentrični krugovi" toliko ste bezvazdušni i bespotrebni ovoj Srbiji da to vaše gombanje poprima i cirkuski karakter. Najsmešnije je što vaša i njihova "ispucavanja" pretenduju da "remete" malovarošanski ugođaj srbijanske svakodnevice. Vaše "mentalne čarolije" nisu dostatne ni za najskromnije dimenzije obične laboratorijske epruvete a kamoli za bokal obične pedagoške pameti.
Preporuke:
4
5
69 petak, 27 april 2012 09:50
Beli Orao
@Pavle Korčagin. To se tako piše.

""Miloš Kikić. Bilo kuda Kiki svuda. U svakom loncu poklopac, ali je poklopac starinskog kova i nema odušak, a s obzirom da u ovim novinama nema kuvara da malo odmakne poklopac onda počinje supa da kipi.
Što Vi ne ne date neki razložan anti komentar pa da malo diskutujemo?
P.S.
Kao što rekoh g-dina Miloša su iz Politike isterali i sad je došao na rame za plakanje. Pa kad mogu alkari može i Miloš.
Preporuke:
6
1
70 petak, 27 april 2012 10:05
Little Big Serb
Basara je idealna mesavina provincijalizma ,uspesno nametnutog beogradskoj eliti kao neka svezina, koprcanja po literaturi, prihvaceno kao originalnost, ambicije umesto talenta, drzkosti poturene kao hrabrost.
Preporuke:
12
0
71 petak, 27 april 2012 10:47
Y@ Pavle
Cirkusaneri ste vi za oskara , od dželata do one iz CK o narkomanima neću ništa, nisam edukovan, to je posao nekog tužilaštva.
Preporuke:
5
1
72 petak, 27 april 2012 10:57
Drugu Pavlu
Kaži nam transformisani koje Matan u vašoj humoreski " Prosjaci sinovi" , ja ne mogu identifikovati glavni lik, mislim da uvek pogrešim.
Vi ste prevazišli u svom virtuelnom životu " lepotu poroka" , nema limita , juHU !Voleo bih se na kratko družiti sa vama u sitne sate... !!!
Preporuke:
4
1
73 petak, 27 april 2012 11:00
FRANCUSKI SOBAR
Molim te Pavlek kaži mi šta je kod vas na meniju posle deserta...!!!
Preporuke:
2
1
74 petak, 27 april 2012 11:15
Φιλοσοφία
Kao da čitam tekst iz najortodoksnijeg vremena komunizma i jednoumlja države u kojoj smo svi rođeni a koje više nema. Povampirio se komunizam ili se povampirilo jednoumlje. A sva ironija u stilu, citiram: "bajagi mladih ljudi" (kao da su u pitanju starci dobro zakamuflirani) i "bajagi korupcije" (kao da smo do sada bili primjer nekorumpiranog društva pa se neko našao da se pobuni) zaista pokazuje da se u nedostatku argumenata pribjegava malograđanskom podsmjehu i doskočicama. I tu se otprilike završava snaga i oštrina političke analize gospodina Basare. Da nije tupo, bilo bi smiješno!
Preporuke:
7
1
75 petak, 27 april 2012 11:32
Miloš Kikić
@ Beli Orao: Kažete "Kao što rekoh g-dina Miloša su iz Politike isterali i sad je došao na rame za plakanje. Pa kad mogu alkari može i Miloš."Nije g-din Miloš radio u "Politici" da bi odande mogli da ga isteraju. Sam je prestao da im se javlja, sem ponekada kada baš ne može da izdrži da ne prokomentariše...Što se tiče onoga "Bilo kuda Kiki svuda.", slažem se, ali protivrečite sami sebi. Ako sam svuda onda to znači da imam više ramena za plakanje. Sem toga, ja nigde ne plačem nego samo iznbosim svoje mišljenje koje na drugi način ne bih mogao da saopštim nikome sem svojih poznanika, pa kome se ne sviđa neka slobodno raspali. Ali ne po mome liku nego po mome mišljenju.
Preporuke:
4
2
76 petak, 27 april 2012 13:30
Vukadin
Ne znaju oni koliko mu pomažu, posebno ovim "omalovažavanjima" u stilu "ne zaslužuje da nešto kažem, ali"...
Sad govorim u svoje lično ime. Ne malo sam zgađen politikom. Ne bih ni u snu, ipak, preskočio izbore, ubacio žuti listić. Mislio sam da glasam za SNS, glasao bih pre za DSS ili Dveri ali oni (svojom krivicom!) imaju problem sa cenzusom.
I voila! Eto stranke "manjine", zalaže se za neke skoro zaboravljene stvari do kojih mi je stalo, valjda će dobiti 20.000 glasova sa mojim... A sve to bi mi promaklo da nema drugosrbijanaca - Peščanika, Vremena, Basare...
Hvala vi!
Preporuke:
8
0
77 petak, 27 april 2012 14:06
Skeptik Roberto
Kuku meni sa tobom Svetislave. Pokojni tast Ti se u grobu okrece.
Preporuke:
7
1
78 petak, 27 april 2012 14:58
Basara Svetislav
You Tube ,,Svetislav Basara u filmu "Munje!''
Preporuke:
5
0
79 petak, 27 april 2012 15:12
Slavomir Srpski
Vukadinović se po svemu sudeći pouzdao u srpsko kolektivno nesvesno, sklono autoritarnosti, represiji, čvrstoj ruci i golom dupetu, ali je prevideo da je, sada već ubedljivoj većini građana Srbije, došlo iz dupeta u glavu i da ljudi prosto hoće da jedu, piju, plate struju, telefon, da kupe lekove, a posle će već videti.

Sta je pisac ovim hteo da kaze? Da je "doslo u glavu",pa da Srbadiji nije vise do politike i politikanstva? Pa onda Basara u stvari podrzava NOPO, koji je u jednu ruku bas to: da preuzme na sebe glasove onih koji u drugom slucaju ne bi glasali za postojece stranke. U stvari Basara priznaje da je ideja Vukadinovica na pravom mestu, ali to sam sebi nece da utuvi u glavu pa mu nabacuje da "je prevideo"..Sta?To da je sadasnja politicka scena slicna cirkusu?Sta Basara moze da nauci jednog Vukadinovica? Da treba da "nabije pa da dobije"?Pa nije Basara povukao prvi potez,vec bas Vukadinovic. On je vec "nabio" a Basara sada trpi. Ali to mora malo malo strpljivije.
Preporuke:
7
2
80 petak, 27 april 2012 16:45
Zmaj od Noćaja
Čovek načinio "preokret".Sad hoda na trepavicama.
Preporuke:
8
1
81 subota, 28 april 2012 10:39
Andro Lutak
Uh, dobro je, da se Sveta nije oglasio, izbio bi Treći svetski rat.
Preporuke:
3
1
82 nedelja, 29 april 2012 14:35
sronjo
ima li šta tužnije nego kada prigradski Basara počne "autokomandovano" da pljuje po gradskom Đorđu?Jer osim smešnog izgovora slova "r" ovom se nema šta prigovoriti...Objektivan,precizan i ubojit u izlaganju. On polako ali sigurno melje sve novinarske "komesare" i udarnike koji stoje (na sada slabo) plaćenoj listi stranih "faktora".

a što se tiče preokretanja, ima i za to vremena...u apsani od loše hrane :)
Preporuke:
1
1
83 ponedeljak, 30 april 2012 16:56
Nikša
Nisam nameravao da dajem komentar, ali čovek prosto ne može da odoli tolikom broju istomišljenika - komentatora. Kao u ona vremena...
Svetislav Basara je jedan od najvećih srpskih savremenih književnika, i bez njegovog književnog dela se Srbin ne može smatrati obrazovanim. Ako to ne znate, pitajte nekog Srbina (a ne vrane, golubove, vrapce i ostala sredstva obrazovanja iz kojih se informišete, kako vidim iz komentara).
A što se tiče PREOKRETA, ne vredi da vam pričam ni ja ni Basara.
Preporuke:
1
2
84 utorak, 01 maj 2012 16:52
Šorom šajhke, a Dunavom čeze
Nikša
Vi se informišete od prasića, telića, pilića, konjića, svinjića. Kažete da je Basara najveći srpski književnik.Tačno, ali ste zaboreavili da ispred onog knjižnjvnik, napišete lumpknjiževnik. Umalo da zaboravim, Vi ste samo čitali Basaru. E, onda imate pravo. Vodite računa da je Basara jedan izuzetno osion pripadnik ljudskog roda. "Preokret" je jedna velika izdaja i zato je bolje da ništa niste napisali.Nije vama Nikša lako. Za vas, Basare, Čede, Vukove i druge jedmoga dana važiće ona jevrejska: "Dabogda imao pa nemao". Jednoga dana ćete biti puki siromasi, jer mentori uvijek puštaju niz vodu.
Preporuke:
1
0
85 utorak, 08 maj 2012 23:00
Miloš Marić
Auuu, što je ovaj nekulturan, sirov i nevaspitan. Ne znam, čujem da je nekakav ko biva pisac poznat po forsiranju turcizama u Srpskom jeziku, pa nešto razmišljam da bi bila katastrofa da uđe u čitanku. On izgleda hoće da drži predavanje i Ćosiću, a nije kako treba savladao ni sva slova. Volio bi on da bude i poslanik, ali ga niko neće, pa je zbog toga izgleda jezan i na sebe i na cijeli svijet! Basara je živi dokaz da pisac i ne mora da bude pretjerano pismen.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner